17 December, 2012

Home » » Review 2012 econpolics.org

Review 2012 econpolics.org


Assalamualaikum wbt, apa habaq geng?
tak disangka dalam sekelip mata kita dah nak sampai dipenghujung tahun 2012,
ada perubahan dalam diri kita?
peningkatan atau penurunan?

peningkatan? no, kita bukan selalu di atas,
kita wajib merasa masa kita dibawah, sebab hidup ni bagai roda,
bagai tayar motor jenama duro,
kadang-kadang kat atas, kadang-kadang di bawah.

actually,
takda lah aku nak tulis sangat review econpolics.org ni,
sebab, erm yelakan blog aku ni bukannya gempak sangat macam blog
orang lain.
update pun jarang, bila update pulak tah hapa-hapa.
pemalas kemain.



see, see,
nak edit pic kat atas ni pun aku da maleh,
hehe.
aku pun tak tau naper aku print screen gambar atas ni.

tahun 2012 ni,
jumlah entry yang di post tak banyak perbezaan dengan 2011,
around 30-35 je.
so azam 2012 untuk naikkan blog ni macam dah jadi asam je.
tahun ni Alhamdulillah,
aku dah renew domain econpolics.org aku ni,
belajar dari kesilapan dimana domain econpolics.com aku dicekau
oleh individu ini (klik) rasa macam nak baling jauh-jauh jer. hoho

cuma dari segi skin blog aku ni ada perubahan sikit,
kalau dulu aku hanya view one post on the home page, speaking kau...!!
sekarang ni 3 post, macam yang kau boleh tengok bila pergi kat home.
sebab,
aku remove blog archive aku ni,
so orang nak tengok-tengok entry lama aku agak susah. bajet!

tapi tak mengapa,
mana-mana peminat i tu, kalau u all nak tengok entry cikai i yang lama-lama,
boleh klik dekat page List Post (klik) yer. :-) hehe



skin lama
dan based on white colour,
tetap menjadi yang utama dalam blog aku ni,
aku tak suka nak kaler-kaler yang complicated jadi skin blog aku.
aku suka touch-up sikit-sikit dengan kaler lain.
macam biru dan kuning.

dari segi penulisan,
erm aku rasa sama. tak banyak beza.
dari segi kematangan bahasa, aku rasa ada perubahan,
Alhamdulillah.
dulu aku suka guna ayat-ayat carut, "gampang, celaka, puitt, dsb"
oh,
aku masih dalam arena ketidakmatangan disitu.
kadang-kadang guna jugak, ikut suasana. hehe. :-p


dan Thalia @ Rosalinda tetap menjadi model blog aku,
dulu kini dan selamanya. hoho.
yelakan,
aku ni nak letak pic sendiri kang, orang dok kutuk-kutuk,
show off la. bajet hensem (agak la) la,
bukan style aku nak webcame, duckface style, then post, hoho.
sesungguhnya aku tak pandai bergambar. ;-p

alamak ai, dah panjang pulak,
entry kali ni bersifat general, so kalau tak sedar,
memang panjang berjela-jela la.

jangan lupa nantikan contest(klik) blog aku ni yer,
yang bernilai sebijik kereta mazda, kau beli sendiri. huhu
hadiah free domain selama 3 tahun.

okeh babai. www.tips-fb.com