20 December, 2012

Home » » Kalaulah Anjing itu Halal.

Kalaulah Anjing itu Halal.


sedang syok-syok melamun di atas tilam kat kampung halaman gua,
gua dikejutkan dengan bunyi ping!! ping!! zzzz (getar) hoho
pakai bb katekan. kau ada? hahaha, mcam aku sorang je pakai.
terkejut gua kemain, sebab gua port henpon gua atas chest gua.
dah macam zaman guna YM pulak, ada buzz!! bagai.


salah satu member bbm gua share kat gua something,
something yang hanya berbentuk link,
bentak hati gua " takkan kat bb pun nak main spam"
agak-agak sikit la ciba*!! balas gua dalam bbm hati, hakhak

dengan sifat prejudis serba sedikit, gua klik and direct terus ke browser bb gua,
eheh! youtube.
lantas gua set active wifi didalam fon gua.
bukan bermaksud gua tak langgan BIS celcom RMxx sebulan.
tapi bb ni kalo nak play any video format dekat browser kena charge lain,
bis tak tanggung.

inilah video yang membuatkan gua terus menyimpan hasrat
untuk share di laman yang paling gua minat iaitu blog.




sangat tersentuh bila gua saksikan video ini, (saksikan!!!)
gua tak tau nak komen apa..
tiada sifat pilih kasih dalam diri anjing tu. samada manusia itu sihat atau tidak.
hampa tengok lah, tambah-tambah lagi part anjing tu pegang bahu budak tu.
ouchh, senyum lebar gua.
itulah dinamakan kuasa Allah s.w.t.

macam mana seekor anjing boleh menghormati dan menyayangi
kanak-kanak yang tak sihat tu??
bila gua tengok video ni, lantas gua teringat post gua pasal
orang-orang yang lahir dengan sifat-sifat sengau, gagap, dan juling.(klik)

dan lantas gua teringat persembahan Jozan dalam MaharajaLawak Mega minggu 5.
dalam scene tu Zizan melakonkan watak gagap.
korang gelak kan? kan?
korang tau tak korang dah menghina ciptaan Allah swt.



masuk bab video tadi,
kalaulah anjing itu halal, dah lama gua bela sekor dua dalam rumah gua ini.

pist,
gua nak exam tak lama lagi, hampa semua doakan kejayaan aku dengan
kengkawan ye.

www.tips-fb.com