13 December, 2012

Home » » Contest, Free domain & 2years renewal free

Contest, Free domain & 2years renewal free


Assalamualaikum wbt,
aku rasa aku nak buat contest la, pertandingan ratu cantik ke,
pertandingan apa? itu aku tengah fikirkan, next entry aku bagi tau okeii?
dulu ada jugek kawan-kawan suruh buat, tapi entah ler, malaass jer.
tapi kali ni aku terpanggil untuk buat. dah lama dah dalam benak jiwa raga aku ni.

blog ni pun dah berusia berapa tahun tah,
2008 2009 2010 11 dan 12, nak masuk 2013 dah, bapa tahun tu?
dulu blog tengah femes taknak pulak buat, hekhek.
main-main jer.

so disini,
kompem aku akan buat contest,
bentuk apa contest tu sekarang ni aku masih dalam perbincangan
dengan beberapa kawan bloggers lama aku.
almaklum lah takdok pengalaman langsung.
syarat-syarat penyertaan juga masih dalam perbincangan,
sekarang ni adalah dalam 45.34% proses telah dilakukan.

tapi,
kat sini hadiahnya aku yang decide sendiri.
aku nak buat hadiah satu jer,
grand prize
" free domain, and 2 years renewal free"
serius,
aku tak main, domain free, then renewal free selama 2 tahun,
which means, akan di sponser selama 3 tahun domain korang.
u know domain? alaa domain,
macam blog aku ni. www.econpolics.org, 
bukan internal, internal tu orang panggil hosting.


dan,! dan!
kalau ada yang nak sponsor sangat-sangat dialukan,
ok?
contest yang aku nak buat ni pun dah ade orang nak sponsor,
koleksi tudung Ally Fariha (FB), main sponsor kali ni.
gegurl nak beli tudung cantik-cantik? boleh la klik kat

anyway,
ini sahaja, bila persediaan semua 100% complete
aku akan buat entry untuk tu.
tq,
assalamulaikum.

www.tips-fb.com