04 July, 2012

Home » , » Cornetto Busuk!

Cornetto Busuk!


Cornetto Uda & Dara


untuk pertama kalinya aku menyesal membuang masa sejam aku
dengan menonton rancangan askem konetto ni.


kenapa? kenapa untuk kali pertama aku tengok,
terus dihambat penyesalan yang tak sudah? hahaha
bahasa macam ngek!
bukan rancangan kat atas. rancangan ni sh*ts je.


apa motif cornetto uda&dara ni weh?
mencari si dara dan jantan?
arghh..!!


abby: eh bang kau layan ke cita ni?
aku: cita apa ni? 1st time tengok ni
abby: entah cita ape tah, macam bengong je cita ni, tak best langsung
ateh: tau takpa, cita paling %^^$% penah aku tengok.
aku: takpelah layan jap. takda cita dah ni.


p/s: banyak "ni" dalam dialog kat atas, maleh aku nak edit.


setelah sejam berlalu




terus dihambat penyesalan.
hakhak
dan terus tak jadi nak sambung entry
Italiano Vaveng.


semuanya gara-gara si busuk rancangan cornetto uda&dara.


p/s: bengang-bengang pun sampai habis jugak la aku tengok, nak buat modal. hehe www.tips-fb.com