29 November, 2011

Home » , , , , , , , , » Quote of the Day

Quote of the Day


Bilik Bau Macam Setan,,,!!!

Perrhh hardcore betul budak yang tulis ayat ni,
Ada jugak yang tau bau setan macam mana erk?
Hakhak,
Ini kes semalam la ni, lepas siap buat kerja terus la baring-baring sebab nak tidur,
Tengah dok tembak tenung dinding,
Boleh pulak aku terperasan ada ayat ni kat dinding sebelah katil aku.

Apa la kebangang sangat budak yang tulis ni,
Mentaliti budak sekolah rendah,
Bak kata Ustaz Azhar Idrus   "bodoh lalu" .

Bilik Bau Macam Setan,,,!!

Keras ayat beliau.
Tak sangka aku, ingat dah masuk U ni perangai dah ubah la,
Takda la macam bebudak dulu,
Aku pun sama gak dulu tapi bila dah besar panjang ni,
Dah boleh fikir mana betul atau tidak,
Nak kata tak matang lagi umur dah lebih 15 tahun,
Itu pun takleh nak fikir,
Apa pun tak boleh.

Sekali lagi,
Bilik Bau Macam Setan,,,!!


p/s: dah tau bilik berbau basuh dan kemas la,, www.tips-fb.com

6 comments:

cimOt said...

hebat!! member dye setan kottt..hahaha

dayah said...

jgn jadi setan.

Hans said...

aku teringin nak jumpa mamat yang tulis tu
bau setan macam mana lah agaknya
hahahaha
bodoh la mamat tu
hahaahha

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/12/review-filem-ombak-rindu.html

Ku Azhar said...

slm :) sorry soalan xberkaitan dgn entry...cm nk tnya..apa maksud impression kt advertlets tu ek? sorry br kelmarin pasang advertlets..so ingat nk bljar sikit2 :)

♥e'in♥ said...

die penah kwn dgn detan kot sbb tu die tahu bau setan cmne.. hahahaha

Afzainizam said...

uihhhh dia boleh setan kottt... tinggi ilmunyerr tuuuuu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip Spray paint motorsikal