18 August, 2011

Home » , , , , , » Wordless: Trend baru

Wordless: Trend baru


Assalamualaikum wbt,
Apa khabar Ramadhan korang?
Sihat ke?
Penuh ker?
Sangkut ker?
Tepuk dada tanya perut, hoho.

Dunia blog seantero Malaysia hari ini kalau kita perasan,
Dah macam-macam trend,
Kalau dulu,
Ada AWARD la,
Ada CONTEST la, contest sampai sekarang ada lagi,
Pastu PREVIEM BLOG la,
Haisshh macam-macam.

Dan sekarang?
Ada yang terbaru,
WORDLESS, update blog hanya tepek sekeping gambar,
Yang kadang-kadang hanya owner blog tu saja yang faham.
Apa pun tak boleh.

So,
Untuk tidak membuatkan orang memangdang serong pada gua,
Nak taknak gua pun terpaksa la ikut perkembangan semasa ni kan,
Tapi apesal ayat gua kat belah-belah atas tu
Skema macam jebon?
Damn,,

wordless gua hari ini



Asal tiba nak pose je mesti iklan cik Yusuf Taiyoob ni bersepah kat Radion ngan TV.

Ingat Ramadhan : Ingat Kurma : Ingat Yusuf Taiyoob.
Memang bez kurma dia.
Macam-macam produk dia ada sekarang,
Yusuf Taiyoob Kurma Ajwa la,
Dan yang gua kompem la toke dia da jutawan,
Peerhh sok gua nak tanam biji kurma yang wa makan.

Penerangan untuk Wordless gua hari ini. Amacam?

www.tips-fb.com

4 comments:

Aren Alin said...

ini dah x wordless da ni.. :)

Hans said...

wordless mana leh terang
hahahaha

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

owwyy yeah??

gua rasa cam nak masuk kepala dalam tong sekarang,,haha

♥e'in♥ said...

lps nie trend ape lak kn.. huhu..