18 June, 2011

Home » , , , » Panas

Panas

PANAS?

Koleksi Cerita Panas, Cerita Hot, Melayu Boleh,
Damn,
Blog aku bukan blog lucah.
Korang jangan nak kuning-kuningkan otak korang tu.


Aku taknak buat entry panjang-panjang,
Sebab nanti kesudahannya tah apa-apa,
Korang jugak bengang hakhak,
Kiasan melayu katakan.


Kenapa aku panas?
Sebab handphone aku hilang,
Pagi tadi nak pergi exercise,
Dan kali ni aku rasa nak bawak bag,
Aku bawak dua-dua handphone dan aku off kedua-duanya.


Nak balik,
Aku pelik,
Aiikk Sebijik je?
Damn,
Aku tak pasti samada betul aku letak dalam bag,
Atau aku memang tak letak dalam bag.


Dah la nombor tu ramai orang tau,
Habis ar networking aku.


p/s: gua tak kesah henpon hilang, tapi gua kesah bila nombor@sim tu hilang. www.tips-fb.com

11 comments:

Jalut said...

cian ko..cari balik.. tertinggal mana2 tuh.. huhu

SoLy SoLicious said...

betol 2....susah kalo tepon hilang...
p la rescue..xpun xcari betol2..kot salah letak kat mn2..

Cikgu said...

panas memang panas..tp kena cool bro

Khairil said...

buat sim card recovery...kot2 boleh dapar balik no dlm phonebook tu...selagi ada no. yang simpan dalam kad sim...

Bob Merley said...

gua pon panas gak bro. rumah gua xde aircond laa

arzme said...

banyak kan sabar bro.terkena dugaan tu.cari elok2 keh.mane tau tersalah letak kat mana2 ke.

Cik Bucken said...

abes gambar hot ko hilangg..nhgagagaga

cikida said...

lor...ciannye..smpt lgi wat pantun2 tu..emm sbr k..hope dpt kk

huda rahim said...

bawak2 mandi bebanyak, pastu minum air bebenyak, ambik air wudhu' skali, nnt x panas dah hu3

zaeimah ismail said...

buat sim baru....^^

RerameUngu said...

btol2..wa pun tak kisah henpon ilang..wa kesah bila sim ilang..haddehh..

eh jap, tpikan, den kisah jgk kok henpon ilang skan ni..sobab eh contact den sumo ado lam henpon..muahahahahah