05 June, 2011

Home » , , , , » Misteri Puaka Nescafe

Misteri Puaka Nescafe


PUAKA NESCAFE


Ini hari siapa minum nescafe @ kopi @ Caffeine
Memang akan terkena puaka nescafe ni,
TETAPI hanya orang yang terpilih aja.

Siapa??


Hanya pada siapa-siapa yang smoking.

Sebab?
Kandungan caffeine didalam nescafe mahupun kopi
Meningkat keghairahan, kesangapan dan ketagihan merokok,
Damn,
Gua minat nescafe kot.

So,

Pada bro-bro and sis-sis yang mahu perlahan-perlahan 
Stop smoking,
Sila slow kan pengambilan caffeine,
SIHAT memang SIHAT,
Rokok tarak KENCING MANIS pun tarak maa.


mood : tiap-tiap malam jogging, lepak minum order air bali suam.


mau slow-slow berhenti maa www.tips-fb.com

12 comments:

Mohd Nor Quiyyum said...

gua paling suka kena kopi sambil rokok sebatang.. keh4

RedVixen said...

teh pun ada caffein!

Nur Edrina said...

kalau tak merokok oke laa eyh ??


http://edrina-dafinites94.blogspot.com

misyamissyou said...

aa..kalau xmerokok xpe kan?

Cik Hati said...

addicted to nescafe... :|

DuniakuAbstrak said...

aku dah lama pencen minum nescafe

rokok last aku hisap masa form 1 dulu..haha

Ringgo said...

wa pekena kopi o panas sambil balut okok daun ja..
kalau takda tak nampak dunia la jawabnya..

: husna : said...

i hate coffee...

amniey91 said...

erm..bgus2..jga ksihatan..:)

cik Am dtg n follow blog ni dr blog bujang.

jom terjah blog cik Am..:)

http://amniey91.blogspot.com/?zx=1e56554563a9c4b7

syazrinakuya said...

betol3..rokok tuh membahayakan...
<--like nes jugak..

cpahniza said...

gud..kurangkan minum nescafe n kurangkn mrokok..

RerameUngu said...

wa tak smoking, wa minum kopi jek..tu pun mai secawan punya kopi je yer..muahahahaha