14 January, 2013

Home » » Pelajar:Brainwash:RozitaCheWan

Pelajar:Brainwash:RozitaCheWan


update: tukar tajuk post


yo bro!! wassap, hekhek
introduction yang menghappy kan sebab baru lepas abih exam. heh
salam pun takda, apa punya orang da. aptb betul.

okeh haritu aku ada update tentang ermm ermm,
kerandut aka testis seorang budak tercucuk besi.(klik) huuu
bila aku tulis je dah rasa pedih nya, heh.
then bila cek komen ada satu komen yang paling tak boleh blah! seriesly.!
ni mesti salah sorang dari member aku,
tapi tak sure ar member dari mana kan. ceh! apa punya komen la kau


siap frame pink! kau ada

damn!
ok sekarang tengok kat header aku, tengok dekat pages tab.
ade ape?
Home, Lelaki & Wanita, Papa & Mama, dan sebagainya.ok?.
not too much politic and most important. never had lable "zakar" shit!
haha
done for introduction.

okeh masuk semula ke dalam tajuk yang utama,
pelajar kena brainwash.
ermm actually, aku tak tau nak describe macam mana,
sama ada kena brainwash ke ape ke, tapi!! tapi yang penting,
bila kau tengok video ni, kau akan cakap. what??

ok wait wait.
siapa kau? oh sorry, actually nak tulis aku=diriku, aku jela korang tak.

what??
kok yer tak suka or tak sokong pun jangan sampai tahap macam tu okeii,
mentaliti tahap,,ermm ish. Astagfirullah.
aku try upload kat youtube tapi kene block, asal ek?
so incase aku bagi kau link jela

klik sini. direct to the video. click here

dan aku taknak komen banyak pasal video ni,
korang tengok dan nilai dengan akal fikiran sendiri.
why must be like that? common!
okeh habis bab ni.



okeh,
masuk tajuk yang seterusnya iaitu rozita che wan. hakhak
disini dengan rendah diri saya nyatakan rozita che wan,
secara rasminya kapel dengan aku. hoho

bukan bukan,
beliau rasminya menjadi model kedua blog aku selepas Thalia. huuu
walaupun tanpa hitam putih,
tapi aku tau die setuju. retis kan,. sapa taknak tolong promote. heh!

okeh soalan untuk gegurl kat luar sana,
which one u prefer?
rozita che wan or thalia? jawab dalam hati okeii. haha www.tips-fb.com