09 October, 2012

Home » , , » JiwaHost Bankrap

JiwaHost Bankrap


<no name>
" loq, jiwa host dah bankrupt. guano ni loq?"

tak sampai 5 minit aku dapat mesej ni,
cepat-cepat aku bukak laptop dan terus masuk kat blog yang lama aku tinggalkan ni.
macam mana jiwahost bankrupt aku tak tau ni??
patutlah lama sangat tak dapat notification email dari owner jiwahost.com ni.

jiwahost.com
dekat company ni lah aku beli register and beli domain aku www.econpolics.org ni,
dulu aku pernah guna www.econpolics.com,
dekat company ni jugak.
tapi yang .com tu dah kena kebas kat orang,
terus down aku dibuatnya, punya la sakit aku menaikkan blog ni.
dan-dan kena tibai.

lepas tu register .org pulak tahun lepas,
sumpah penat nak repair itu ini :-(,
sampai nak muntahkan entry baru pun da taknak dah.
tengok la 2012 punya entry, dah nak hujung tahun dah,
tak sampai 20 entry pun. itu pun....heii

dan sekarang jiwahost.com da bankrap????
macam mana aku nak renew domain?
aku taknak kehilangan lagi. :-(
takkan tunggu tamat tempoh baru nak register baru,
berjuta domain thief kat luar tu menunggu.

siapa siapa tahu mana webhosting yang boleh solve kan problem aku ni?
siang tadi ada masuk wanzul.net dan ada sent email.
tapi senyap membisu je.
anyone?

p/s:  i'll ......................... if it's gone www.tips-fb.com