24 March, 2013

Home » Tipu

Tipu

Assalamualaikum wbt,
Hallo sedara, ape habaq anda? Hekhek
Lama weh tak jenguk econpolics.org ni.
Ni pun tak jenguk jugak,
Update guna device je. Through email.
Bukankah itu satu kemajuan? Huhu

Memang bermenjak-menjak ni aku tak dapat nak usik baby :-p aku ni,
Sibuk kata kan. Hee
Tak sangka kejap je kita da sampai penghujung bulan 3. Tup tup bulan 4. Tup tup bulan 12. Haa umur da makin naik. Bilo nak kawen? Hoho

Actually,
aku nak update kat pesbuk je. Tapi tulah,
Da lama pulak tak update blog siap ade tulisan kat bawah
"Via vodafone blueberry semakfone"
Alang-alang tu celoteh dulu kat sini. Hehe

Okeh2 masuk topik kali ni, bukan "hari ni" sebab aku tak update hari-hari. :-p
3bulan sekali jadi lah. Huhu
Dan sampai sekarang tak masuk topik lagi.

Orait2,
Tipu. Ermm tipu.
Siapa kat sini tak pernah tipu? a.k.a menipu.
N siapa tak pernah menipu? Hekhek
Aku pun pernah menipu. Tipu sunat ade tipu tak sunat pun ada.lumrah kehidupan begitulah kan gamaknya.

Apa perasaan bila kita kena tipu?
Tambah-tambah lagi perkara yang heavy.
Yes, it's really f**king sh*t! Right?
Tapi bila kita menipu? Yeah it's really heaven u know.
Kita tak suka ditipu. Tapi kita suka menipu.
That's life my freind. Life.

Tapi,
Tau tak kita,
Setiap apa penipuan yang kita buat,
Even though untuk kebaikan manusia-manusia sekeliling kita. Happy ending will never there.
Keburukan pasti berlaku.
Tipu sunat ke, tipu tak bapa nak sunat ke tetap something yang kita tak suka akan berlaku.

For example, eceh. Panjang benor dah ni.
Maleh la nak bagi contoh. Takda idea. :-p

Konklusi nye,
Janganlah menipu. Selama mana kita berahsia pun
Dekat sana nanti terbongkar jugak segalanya.

What? Boleh mintak maaf time raya?
Haha. Whatever. Nanti kalau orang mintak maaf kat aku, aku nak cakap "please make a list" hahaha.

Chow kit road.

Panjang poit!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile. www.tips-fb.com