26 October, 2012

Home » Selamat Hari Raya EidulAdha

Selamat Hari Raya EidulAdha

Assalamualaikum wbt kepada semua,
Dalam kerendahan dan ketulusan hati,
Disini aku(lokman) dan mewakilkan daripada 2nd admin,
Ingin mengucapkan selamat Hari Raya EidulAdha,
Maaf Zahir dan Batin.
Andai tersilap kata, terkasar bahasa selama mengenali diri ini. :-|

Erm ayat terlalu skema,
Hari baik mood baik ayat dan bahasa pun kena la baik.
Tak sangka kan,
Pejam celik celik celik dan pejam,
Sekejap je dah Hari Raya Korban. Padahal rasanya baru haritu solat hari Raya AidilFitri.

Bila tiba hari raya,
Aku teringat kampung halaman, wah. Teringat masa kecik kecik dulu,
Lepas semayang raya,
Terus pergi kubur ziarah dan tahlil.

Dan time kat pintu masuk kubur tu,
Ade sorang atok ni dok pegang uncang berisi duit syiling,
Mana budak-budak yang masuk die hulur dengan jumlah yang random.
Ada ke patut aku dapat 40 cen,
Kazen aku dapat 90cen?
Heh. Inequality.

Itu jam,
Aku dengan hati yang kental bersama kazen2 aku,
Keluar sorok-sorok dan kemudian masuk semula
Sambil hulur tangan. Time tu kopiah kat kepala dah hilang da..
Berulang kali sampai la atok tu dapat detect.
Dapat la beli pistol mainan hasil pengumpulan duit syiling tu. Hekhek..

Dah panjang sangat pulak. Takda tempat nak stroy kan.
Sini jela yang boleh.

Okeh..السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile. www.tips-fb.com